SERVICII

BIROUL DE MEDIATOR – VIORICA UNGUREANU
ACORDĂ SERVICII DE MEDIERE
în  următoarele situații:
  • litigii între persoane fizice,
  • litigii intre persoane juridice,
  • litigii intre persoane fizice si juridice,
  • litigii de munca, între angajaţi şi angajatori, intre angajati,
  • litigii între Asociatii de proprietari şi chiriaşi,
  • litigii de familie,
  • alte dispute specifice (in  relaţia cu autorităţile publice, serviciile de sănătate, avocaţi, notari etc)

Părţile pot recurge în mod voluntar la mediere inclusiv după declansarea unui proces în fata instanţelor competente, dacă legea nu prevede altfel (art. 2 alin.1 Legea 192/2006).GHID

Medierea se poate aplica în disputele aflate pe rolul organelor judiciare : instanţe de judecată, Parchete, Poliţie.

BIROUL DE MEDIATOR – VIORICA UNGUREANU
ACORDĂ SERVICII DE MEDIERE
în  următoarele DOMENII:

DREPTUL  CIVIL: ORICE LITIGII DE NATURĂ CIVILĂ

  • Acţiuni  locative
  • Obligaţia de a face
  • Pretenţii
  • Revendicări
  • Graniţuiri
  • Succesiuni
  • Posesie
  • Strămutarea de hotare
  • Litigii care privesc raporturile de vecinătate
  • etc.

MATERIE  COMERCIALĂ:

  • Recuperări creanţe
  • Executarea contractelor
  • Somaţia de plată
  • Revendicări
  • Rezilieri contracte

MATERIA DREPTULUI FAMILIEI:

  • Neinţelegeri care apar în raporturile dintre soţi cu privire la drepturile de care aceştia pot dispune în conformitate cu prevederile legii
  • Divorţul
  • Cererile accesorii ale divorţului
  • Partajul bunurilor comune
  • Contribuţia parinţilor la întreţinerea copiilor
  • Stabilirea domiciliului copiilor
  • Exercitarea drepturilor părinteşti

DREPTUL PENAL:

  • Plângeri prealabile

(cazul infracţiunilor pentru care acţiunea penală se pune în mişcare la plangerea prealabilă a persoanei vătămate şi împăcarea părţilor înlatură raspunderea penală, dupa formularea plângerii, dacă faptuitorul este cunoscut sau a fost identificat, cu condiţia ca victima să îşi exprime consimţământul de a participa la şedinţa de informare împreună cu făptuitorul).

 PROTECŢIA CONSUMATORILOR: 

Cazuri:

  • consumatorul invocă existenţa unui prejudiciu ca urmare a achiziţionării unor produse sau servicii defectuoase,
  • nerespectarea clauzelor contractuale,
  • nerespectarea garanţiilor acordate,
  • clauze abuzive cuprinse în contractele încheiate între agenţii economici  şi consumatori
  •  încălcarea unor drepturi prevăzute de legislaţia naţională sau a Uniunii Europene în domeniul protecţiei consumatorilor;

DREPTUL MUNCII:

  • Conflictele de drepturi în domeniul litigiilor de muncă ;

DOMENIUL SĂNĂTĂŢII

  • MALPRAXIS

NU POT FACE OBIECTUL MEDIERII, dupa caz:

  • Drepturi strict personale (cele privitoare la statutul persoanei)
  • Orice alte drepturi de care părţile, potrivit legii, nu pot dispune prin convenţie sau prin orice alt mod admis de lege.

PROGRAMARE :  

tel.   0728 513 285

mediatorvioricaungureanu@ymail.com

CONTACT